İTO: HAZİRANDA YENİ NORMALE GEÇİŞ İÇİN İYİMSERİZ

– İstanbul Ticaret Odası Başkanı Avdagiç:

– “İş dünyamızın Kovid sonrası dönemde yeni normale kontrollü geçişinin, haziranda başlayacağı konusunda iyimser bekleyiş içindeyiz.”

– “Türkiye bu süreçte Çin’den ayrılacak bazı imalat alanlarında, ‘stratejik bir yatırım durağı’ olma fırsatını değerlendirmelidir.”

– “Pandemi jeopolitiğinde Türkiye, kazanabilir. Kovid’i geride bırakınca ‘nerede kalmıştık’ demeyeceğiz. Yeni normalde, ekonomik kazanımlarımızı yükseltmeyi başarabiliriz.”

View More İTO: HAZİRANDA YENİ NORMALE GEÇİŞ İÇİN İYİMSERİZ

İTO’dan İstanbullu 414 bin şirkete ‘online mesafede kalma’ çağrısı – İTO Başkanı Şekib Avdagiç: – “İstanbullu firmaları, Odamız temsilcilikleri ile ‘fiziki temas’ kurmak yerine çok…

View More